понеделник, 11 януари 2010 г.

Кризата под контрол


Кризата под контрол. Корпоративна комуникация в кризисна ситуация.

Това е заглавието на новата книга на д-р Валерия Пачева, преподавател в УНСС, катедра "Медии и обществени коуникации". Трудът може да се открие в книжарницата на УНСС

Сред основните задачи на изследването са:
1. Да бъде определена концептуалната рамка на понятието “криза” през интердисциплинарна призма като изработваната дефиниция да отчита екзогенния и ендогенния подходи в анализа на развитието на кризисния процес.
2. Да се аргументира арсеналът от познавателни средства като: 

- описание на факторите, влияещи върху вземането на решения при криза;

- конструирането на кризисните сценарии като стратегия за превенция на потенциални кризисни ситуации.
3. Да се структурират компонентите на ефективната кризисна комуникация: комуникационен план, корпоративен имидж, комуникационен кризисен щаб и говорител на организацията. 
4. Да се аргументира стратегията на триангулация на кризисната комуникация (медии – жертви - служители).
5. Да се обоснове значението на публичната дипломация като комуникационен подход.

Интервю с авторката в Новата журналистика и в сайта на M3 College

Няма коментари:

Публикуване на коментар