Журналистиката никога няма да бъде същата. Различното журналистическо съдържание за печата, радиото и телевизията днес се конвергира в Интернет. Потребителят има достъп до всички медии по всяко време.
Днес всеки, по всяко време може да публикува всичко в мрежата. Какво тогава включва терминът “журналистика”? Каква е ролята на съвременните журналисти в постоянно променящата се медийна действителност, където старите икономически модели вече не действат и е трудно да бъдат намерени нови източници на приходи за индустрията? Дали Интернет е вездесъщата мрежа, където могат да бъдат намерени “истории” за какво ли не само чрез кликване на мишката?
Съвременните журналисти трябва да се научат как да работят в тези нови конвергентни условия. Те трябва да са способни да създават съдържание за трите вида медии, да работят професионално, да изпълняват репортерския си дълг, да коментират, да разказват и да ангажират вниманието на “потребителите” на тази информация, независимо кой канал за информиране те са предпочели.