Алтернативи за защита на детската телевизионна аудитория в рамката на медийната регулация.
четвъртък, 14 януари 2010 г.
Защита на детската телевизионна аудитория
Алтернативи за защита на детската телевизионна аудитория в рамката на медийната регулация.
Статията е посветена на една от най-значимите и актуални социални теми, а именно: закрилата на децата. Проблемът е поставен и анализиран в рамката на взаимодействията между младите хора и медиите. Целта е да се задълбочи разбирането за уязвимостта на децата като аудиторна група и да се посочат ефективни механизми за предпазването им от медийните съдържания с възможно вредно за тях въздействие. Основната теза е, че защитата на децата в дигиталната ера е възможна в ко-регулирана аудиовизуална среда, в която концепцията за медийна грамотност е не само теоретично обяснявана, но и практически прилагана.
Катя Михайлова
Нови ли са новите медии
Общностите за общуване в интернет вече са нещо от всекидневието, а най-популярно става и ще става самостоятелното публикуване на съдържание, особено след навлизането на Web 2.0.
Стотици милиони хора пишат блогове, произвеждат си аудио- и видеофайлове (Podcast, Video-Podcast) и публикуват.
Никой вече не бива да се съмнява, че успешните традиционни медии трябва се превърнат в дигитални медии и да трансформират уменията си за ползване в Мрежата.
Панайот Денев
(Изказване на конференцията “Класически медии и съвременни комуникации” в Департамент “Масови комуникации” на Нов български университет 15 май 2007 г.
Партньорство между блогъри и ПР специалисти
Изследователски проект на Text100 Global PR Company, реализиран през лятото на 2009, търси особеностите в нагласите на блогърите в САЩ, Европа и Азия към PR специалистите.
449 респонденти (блогъри и PR специалисти) от 21 държави са дали отговорите си за това какво се е променило през последните 6 месеца на годината в комуникацията между PR компаниите, PR отделите на компаниите и блогърите.
Въз основа на получените данни могат да се вземат 5 основни урока за взаимоотношенията PR - блогър. Изводите.
Медиаморфоза и съвременна журналистика
..... Най-същественото обаче е, че съвременната журналистика се обръща към хората, към социалния им свят, към социалните или глобалните проблеми. Интернет е помощно средство, похват, чрез което тези проблеми или новини отиват до потребителя на информация. Това определя и медиаморфозата на модерната журналистика – нейната ориентация пряко към хората и техния социум и бързото предаване на информация и данни чрез интернет.
Катя Димова
Абонамент за:
Публикации (Atom)