сряда, 9 декември 2009 г.

Наръчник за онлайн реклама 2008


Наръчникът за онлайн реклама 2008 е съставен в резултат на обширно проучване сред 577 онлайн рекламодатели, както и тестове за движение на погледа.

Два ключови извода от проучването: 

Онлайн рекламите, разположени във видимата част на екрана, при зареждане на една уеб страница (т.нар. “above the fold”) са видими за 100% от потребителите, но само 60% реално ги виждат, т.е. забелязват и обръщат внимание.

Ако онлайн рекламите са разположени в по-долната част на екрана (т.нар. “below the fold”), т.е. уеб сайтът трябва да се превърти с мишката (да се скролира), рекламите са видими за 75% от потребителите, но реално се виждат от 25%.

Основни термини на онлайн рекламата


Най-често използвани термини при онлайн рекламата.

Архивите на Life magazine


July 20, 1969. Astronaut Neil Armstrong walking on the surface of the moon during the Apollo 11 mission; American flag, lunar lander & various instruments visible behind him.

Google създаде галерия с фотографии на Life magazine. Голяма част от тях не са виждани досега. 

Милионите снимки са от 1750 г. до наши дни.

Снимките на World Press Photo


2008, фотограф Luiz Vasconcelos

Дигиталният архив на World Press Photo вече е достъпен свободно в интернет. Войни, природни бедствия, трагедии... Повече от 10 000 фотографии, направени от водещи имена във фотожурналистиката. Включени са снимки от 1955 до 2008 г.