сряда, 19 май 2010 г.

Пресата и социалните медии


Как може пресата да използва продуктивно социалните медии? Пет прости правила на блогъра Мани Картик:

  1. Желание за дискусия – пресата трябва да покаже на аудиторията си, че я чува.
  2. Лична марка – пресата да слезе от стълбите и да говори с аудиторията.
  3. Домакин на шоуто – пресата да покани аудиторията на дискусия.
  4. Посланици на марката – всеки читател да бъде превърнат в такъв посланик.
  5. Забавление – пресата да си създаде приятелски образ пред аудиторията.
 

YouTube на 5 години


В зората на дейността си Youtube започна като портал с видеа с най-смешните домашни клипчета на Америка.
Днес вече сайтът се посещава от над 2 млрд. души дневно, което надвишава броят зрители на трите най-големи телевизионни компании ABC, CBS и NBC по време на праймтайма им. Макар че все пак за Youtube това са зрители по целия свят, докато за телевизиите излъчват само в САЩ, сравнението показва, че интернет може да се превърне в доминираща система за разпространение на световния видеообмен.
Повече по темата.