вторник, 26 януари 2010 г.

Маркетинг на мълвата


Първа и втора глава от книгата на Марк Хюз “Бъзззз маркетинг: Маркетинг на Мълвата”, издадена от издателство “Инфодар” през 2008 г.

Марк Хюз е изпълнителен директор на kонсултантската фирма Buzzmarketing, на радиошоуто Тhe Buzz Factor. Изнася лекции за маркетинга на мълвата и е бивш директор в Half.com/ еВау, РерsiCо и Рер Воуs.

  • Какво представлява маркетингът на мълвата?
  • Можете ли да си позволите да не маркетирате чрез мълвата?
  • Кои са шестте тайни за създаване на убийствена мълва?
  • Подробно описани казуси за успешен бъз маркетинг

Поколението XD


В мащабно паневропейско проучване американската развлекателна компания Disney съвместно с агенцията за маркетингови изследвания TNS разкрива надеждите, страховете и стремежите на децата между 8 и 14 години.

Изследването е проведено онлайн сред 3020 респонденти от Великобритания, Германия, Франция, Испания, Италия и Полша, като включва задълбочени интервюта с експерти, които работят с деца и могат да обяснят поведението и навиците им. Глобален лидер в развлекателната индустрия, Disney поръчва мащабната анкета заради стартирането на поредния си тв канал Disney XD в портфолиото си от 98 телевизии (достъпни в 167 държави на 32 езика), насочени към децата и техните семейства. Той е таргетиран тъкмо към това поколение и ще бъде развиван като мултиплатформена марка, която ще включва тв, онлайн и VOD (от англ. video on demand – видео по заявка – бел. ред.) съдържание. На базата на резултатите от проучването компанията планира да изгради цялата си маркетингова комуникация и стратегия за създаване на съдържание за възрастовата група 8-14 години.

Статията Поколението XD, което не познава свят без интернет в Дневник.