Изключително полезно четиво - наръчник за онлайн реклама, създадено от User media. Целта на авторите е да бъде дадена цялостна представа за онлайн маркетинга и рекламата и на достъпен език да бъдат обяснени процесите и бизнес логиката в онлайн рекламата. В наръчника присъства следната информация:
- Определение, поява и функции на интернет рекламата
- Видове интернет реклама, рекламни формати и ценообразуване
- Анализ на пазара на интернет реклама
- Основни интернет рекламни модели в България
- Профил на българския пазар на интернет реклама
- Медия планирането в интернет - функции и елементи
- Пипълметрията в интернет, Google Analytics, Nielsen и Gemius
- Профил на аудиторията в България
- Примери за интернет медия планиране
- Симбиоза между различни интернет рекламни инструменти
- Нишовата реклама в интернет и проектите на User Media
- Тенденции и прогнози за пазара