понеделник, 26 април 2010 г.

Основи на интернет рекламата




Изключително полезно четиво - наръчник за онлайн реклама, създадено от User media. Целта на авторите е да бъде дадена цялостна представа за онлайн маркетинга и рекламата и на достъпен език да бъдат обяснени процесите и бизнес логиката в онлайн рекламата. В наръчника присъства следната информация:
  • Определение, поява и функции на интернет рекламата
  • Видове интернет реклама, рекламни формати и ценообразуване
  • Анализ на пазара на интернет реклама
  • Основни интернет рекламни модели в България
  • Профил на българския пазар на интернет реклама
  • Медия планирането в интернет - функции и елементи
  • Пипълметрията в интернет, Google Analytics, Nielsen и Gemius
  • Профил на аудиторията в България
  • Примери за интернет медия планиране
  • Симбиоза между различни интернет рекламни инструменти
  • Нишовата реклама в интернет и проектите на User Media
  • Тенденции и прогнози за пазара