
Интересна статия в дневник.бг за навлизането на триизмерната телевизия в домовете.
"Маркетинг и реклама за електронни медии, кабелни системи и интернет". Автори: Сюзън Тайлър Истман, Дъглас А. Фъргюсън и Робърт А. Клайн.
Печатното издание на българския превод на книгата е подготвено и публикувано през 2004 г. от издателство "Слънце" по проект за преводи “Книги за медии и журналистика в Югоизточна Европа” със съдействието на фондация “Следваща страница”, програма “Медии” на Институт “Отворено общество – Будапеща” и Югоизточната европейска мрежа за професионализация на медиите (SEENPM).
Електронната публикация на настоящето издание е инициатива на фондация “Следваща страница”
"Прецизната журналистика. Репортерско въведение в методите на социологията".
Автор: Филип Майър, превод от английски: Маргарита Дограмаджян, редактор: Емилия Маринова.
Печатното издание на българския превод на книгата е подготвено и публикувано през 2004 г. от издателство "Пигмалион" по проект за преводи "Книги за медии и журналистика в Югоизточна Европа със съдействието на фондация "Следваща страница", програма "Медии" на Институт "Отворено общество - Будапеща" и Югоизточната европейска мрежа за професионализация на медиите (SEENРМ).
"Как се прави въздействащо радио. Ръководство за журналисти". Автор: Валъри Гелър, превод от английски: Интерлогос ЕООД
Могат да се прочетат 3 от главите.
Изследване "Стереотипи в представянето на жените в печатните медии в Югоизточна Европа" 2006.
Изглежда, медиите все още силно отразяват, представят и конкретизират стереотипни джендър роли и идентичности, определени от консервативната патриархална идеология. Образът на нашето общество, който медиите показва, предполага, че политиците или други "сериозни" публични ангажименти остават резервирани за мъжете, докато за жените остават частната сфера и развлеченията. Публичната сфера, така както е портретирана в медиите, все още остава доминирана от мъжете.
Печатното издание на българския превод на книгата "Разследваща журналистика. Контекст и практика" е подготвено и публикувано през 2006 г. от издателство "АПОСТРОФИ" по проект за преводи "Книги за медии и журналистика в Югоизточна Европа" със съдействието на фондация “Следваща страница”, програма "Медии" на Институт "Отворено общество" – Будапеща, и Мрежата за професионално развитие на медиите в Югоизточна Европа (SEENPM).
Автор: Хюго де Бърг
Електронна книга на Linas Simonis в 30 страници.
Съдържание:
New Rules Of Business Blogs
Blog Evolution
Why do You Need to Learn the New Business Bloging Rules
What is a Business Blog?
What are the Differences Between Business Blog and Corporate Blog?
Why Managers Must Have a Business Blog
Old Blog Rules – the Rules of "Creating Buzz"
Ages of Development of Choices
The Old Rules of Business Blogs
What's Wrong With the Business Blog 1.0 Rules?
Old Rule of Business Blog: Post Frequently
Holiday Test
An Old Rule of Business Blog: the Post Must Be Short
The Old Rule Of Business Blog: You Must Link
The New Rules Of Business Blogs
The New Rule of Business Blog: Content Must Correspond to Your Business Strategy
Attention! Beware of the Advertising Agencies!
The New Rule of Business Blog: Focus on Your Idea
Is Blog Similar to a Column in the Newspaper?!
About Comments
Traffic vs Prospects
Exception: Celebrity Blog
Acknowledgments
About the Author