Новото издание The Daily на Рупърт Мърдок ще се разработва с комбинирани усилия на журналистическия и информационен екип на News Corporation, заедно с инженерите на Apple. Самият Мърдок описва "Дейли" като най-интересният и увлекателен проект, който е разработвал, докато според неговия син Джеймс това е "флагманският проект" на компанията.
Всекидневникът ще се продава на собствениците на iPad или сходни устройства.
Предполага се, че дигиталният вестник ще бъде достъпен още в началото на идната година срещу абонамент от 99 цента на седмица, или 4,25 долара на месец. Тези суми гарантират на потребителя достъп до изданието "The Daily", което, както подсказва заглавието, ще има нов брой всеки ден.
Рупърт Мърдок е наел екип от професионалисти от медии като Page Six, AOL, ABC News и The New Yorker. Шеф на проекта е Джеси Анджело – бивш главен редактор на The New York Post. "Дейли" ще е всекидневник, който по информация на двете издания ще комбинира любопитните светски новини от таблоидите със сериозна информация от деня, подобно на сериозните периодични издания. Инвестицията е 30 млн. долара, а журналистическият персонал - от около 100 души.
8 причини за провал на The Daily и 1 голяма причина за успех