вторник, 26 януари 2010 г.

Маркетинг на мълвата


Първа и втора глава от книгата на Марк Хюз “Бъзззз маркетинг: Маркетинг на Мълвата”, издадена от издателство “Инфодар” през 2008 г.

Марк Хюз е изпълнителен директор на kонсултантската фирма Buzzmarketing, на радиошоуто Тhe Buzz Factor. Изнася лекции за маркетинга на мълвата и е бивш директор в Half.com/ еВау, РерsiCо и Рер Воуs.

  • Какво представлява маркетингът на мълвата?
  • Можете ли да си позволите да не маркетирате чрез мълвата?
  • Кои са шестте тайни за създаване на убийствена мълва?
  • Подробно описани казуси за успешен бъз маркетинг

Няма коментари:

Публикуване на коментар