Кризата под контрол. Корпоративна комуникация в кризисна ситуация.
Това е заглавието на новата книга на д-р Валерия Пачева, преподавател в УНСС, катедра "Медии и обществени коуникации". Трудът може да се открие в книжарницата на УНСС.
Сред основните задачи на изследването са:
1. Да бъде определена концептуалната рамка на понятието “криза” през интердисциплинарна призма като изработваната дефиниция да отчита екзогенния и ендогенния подходи в анализа на развитието на кризисния процес.
2. Да се аргументира арсеналът от познавателни средства като:
- описание на факторите, влияещи върху вземането на решения при криза;
- конструирането на кризисните сценарии като стратегия за превенция на потенциални кризисни ситуации.
3. Да се структурират компонентите на ефективната кризисна комуникация: комуникационен план, корпоративен имидж, комуникационен кризисен щаб и говорител на организацията.
4. Да се аргументира стратегията на триангулация на кризисната комуникация (медии – жертви - служители).
5. Да се обоснове значението на публичната дипломация като комуникационен подход.
Интервю с авторката в Новата журналистика и в сайта на M3 College.
Няма коментари:
Публикуване на коментар