вторник, 22 януари 2013 г.

Социалните медии и малкият бизнес


Социалните медии са един от най-популярните начини за хората да взаимодействат един с друг днес. Как може малкият бизнес за се възползва от тях, според ihdservicedesk.com:

1. Социалните медии изграждат общности: малките предприятия могат да използват социалните медии за изграждане на чувство за общност сред своите клиенти. Тази общност създава лоялност на клиентите и помага на потребителите и бизнеса да споделят идеи, коментари и др.

2. Социалните медии предлагат нов канал за услуги. Бизнесът има връзка с клиентите си по всяко време на денонощието, от всяка точка на земното кълбо. Тази способност за свързване извиква някои предизвикателства, но също така предлага безброй възможности за обслужване на клиентите.

3. Социалните медии задават култура на обслужване. Ако комуникирате с клиентите си в социалните медии професионално и любезно, работите за вашата положителна репутация.

4. Социалните медии образоват клиентите. Блог публикациите могат да предоставят допълнителна информация за вашите стоки и услуги.

5. Социалните медии привличат нови клиенти. Социалните медии са евтин начин за привличане на нови клиенти, като предлагат изобилие от препратки към интернет страницата на компанията през нейните профили във Facebook и LinkedIn. Това място може да се използва за оповестяване на предстоящи събития и промоции, нови продукти или важни събития от живота на компанията. Когато клиентите дадат "like", тази информация се предава на други клиенти, така че може да се изгражда по-широка клиентска база с минимални усилия.

И още по темата в blog.upshotcommerce.com - Get more out of Social Media



Няма коментари:

Публикуване на коментар