вторник, 24 ноември 2009 г.

Щастието и социалните мрежи


Поколението, което се рее в социалните мрежи признава, че в тях влизат предимно нарцистично-екстровертни хора.


От проучване сред над 1000 американски студенти става ясно, че 57% от тях използват профила си най-вече, за да си направят лична реклама, за да получат повече внимание или поради самовлюбеност.

Участниците споделили, че те са по-самоуверени, по-нарцистични и търсят повече внимание, отколкото поколението преди тях.

Впечатляващо е колко честна е тази генерация при диагнозата на собствените й слабости, казва Жан Туенг, професор по психология към университета в Сан Диего.

2 коментара:

  1. Фейсбук не е чак такова зло! Както с всяко нещо, ако прекалиш, изгаряш! Но пък дава много добра възможност за безплатна реклама на продукт- от салам до театрална постановка.

    ОтговорИзтриване
  2. Прави се препратка към невъзможността на някои да комуникират в реала или пристрастеността им към виртуала :)
    Има за какво да се размисли човек.

    ОтговорИзтриване