Независимо от своите национални
особености, медиите в Европа са изправени пред общи предизвикателства.
Пространствената и политическа обвързаност в рамките на Европейския съюз са
подплатени от икономически и финансови обединения, чийто капиталови потоци
влияят в една или друга степен върху тематичното и съдържателно единство на
журналистическите продукти. Силното развитие на традиционния медиен пазар
и нарастващата дигитализация ясно показват, че зад езиковите и културни разлики
на европейските народи стоят близки потребителски навици и идентични
журналистически модели.
В изданието са представени
историята, развитието и съвременното състояние на медиите в 10 европейски
страни – Белгия, Великобритания, Германия, Дания, Испания, Италия, Нидерландия,
Финландия, Швейцария и Швеция. предстои представянето на медиите в останалите
европейски страни.
Книгата може да се прочете тук
Няма коментари:
Публикуване на коментар