понеделник, 25 юни 2012 г.

Медиите в Европа


Независимо от своите национални особености, медиите в Европа са изправени пред общи предизвикателства. Пространствената и политическа обвързаност в рамките на Европейския съюз са подплатени от икономически и финансови обединения, чийто капиталови потоци влияят в една или друга степен върху тематичното и съдържателно единство на журналистическите продукти. Силното развитие на традиционния медиен пазар и нарастващата дигитализация ясно показват, че зад езиковите и културни разлики на европейските народи стоят близки потребителски навици и идентични журналистически модели.
В изданието са представени историята, развитието и съвременното състояние на медиите в 10 европейски страни – Белгия, Великобритания, Германия, Дания, Испания, Италия, Нидерландия, Финландия, Швейцария и Швеция. предстои представянето на медиите в останалите европейски страни.
Книгата може да се прочете тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар